Vän

Har du en vän? Eller två? Då menar jag en som bara är utan krav?
En som ger dig energi? Som ljusar upp, utan att göra något speciellt?
Vet inte hur det ska förklaras? Vet inte varför den känslan finns, har
inga svar på det!

Men.... jag har två vänner som jag inte skulle kunna vara utan!

Jag skulle gå sönder utan dom,,,,, en var jag påväg att mista vid ett
tillfälle utan förvarning...... kan sånt ske? Ja det kan det! Men jag hade
bondtur eller vad man brukar säga. Det gick bra, hon finns kvar!!!
Nu starkare än någonsin (men sscccchhhhh hon vet det inte än!!! att
hon är starkare än någonsin ;-) ler Tack min vän jag älskar dig!

Jag har en super vän till lyckos mig! En vän som ger mig en enorm energi.
Det kan ta 4,6 i bland 8 veckor utan att vi pratar men det spelar ingen roll.
För när vi pratar så är det som att det var i går, sist!!! Skummt men så är det,
brorkänslor har jag för honom, han laddar mig nåt så enormt utan att göra
nåt speciellt egentligen.

Att ha riktigt speciella vänner är så viktigt för själen, för mig som människa!

En riktig vän ger inte ångest en riktig vän bara är där! En riktig vän finns
även när det är tyst för det känns!

Det var en som sa vid ett tillfälle.... du kan bara ha max tre såna vänner
annars är det något annat!! Du kan ha många vänner på olika plan men
en riktig vän, känner du när den är där!!! Jag har två riktiga vänner som
älskar MIG som jag är! Tack ni vet vilka ni är och jag älskar er det vet ni!!!

Kramkram <3

Kommentarer
Postat av: Anna-carin Florinus

kära syster !

Jag vet vilka de är och jag är så lyclig för att du har dom 2 underbara personerna i ditt Liv..Kjamizzar

2010-09-04 @ 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0