Fiske och gym



Henke och hans kompis var ner till vattnet och meta lite med småttingarna
i dag Oliver och Clara.

Meddans dom gjorde det var jag och Sebban till utegymmet vid Rocklunda
och körde ett rejält pass skönt!



Sebban tyckte det var krångligare, jobbigare och tyngre än han trodde.
men han vill gärna åka dit igen han tyckte det var roligt! Han är ung så
han får vara väldigt försiktig, viktigt att han gör rätt!

Vi har grillat hamburgare i dag, nu badar Claris lite i sin pool och jag tänker
avsluta med en joggingrunda har ju kläderna på lika bra att svettas lite till
innan jag kastar mig in i duschen ;-)

Vilken fin kväll det ser ut att bli, så härligt med sommar!




Summa: 8km cykel, 1timmes gym, 4km jogging och ett varmt chockladbad.
(Fick chocklad skum av några vänner när jag fyllde fyrtio) Avslutat med
popcorn, glasvin, cider, saft, hela familjen på altan riktigt mysigt.....
(När alla är på humör ler)

Ha en fin lördagkväll min vän!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser grymt nice ut! Måste jag ner å spana in! =)) Duktig du är fresten! =))

2011-08-06 @ 22:30:25
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Nettan svarar:

Det är riktigt bra!!!

2011-08-08 @ 11:01:52
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0