Gaaaahhhh..... snyft....


Min tös kan verkligen vara ledsen och gråta högt, tänkte visa en bild
med tanke på att vi är lite ledsna för Sebbes skull. Ni brukar ju oftast
se bilder på henne glad. Jag tar bara bilder när hon är glad vilket hon
för det mesta är. Denna bild är tagen av hennes pappa.

Som ni kanske förstår det gick inte vägen med körkortsteorin, på´t
igen bara tur att han fått lite av min envishet och inte ger upp så lätt!!!

I dag är jag så trött varit vaken alldeles för länge på kvällarna och så är
det första veckan efter semestern.

Ska väl försöka packa lite nu sedan blir det i säng. I morgon efter jobbet
åker vi till Granis och tar en lillsemester bara jag, H och Claris!

Kram till dig =)

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej! Vilken trafikskola har han gått på? Jag tror det lönar sig att sitta och plugga teori på körskolans datorer. Det är ju såna frågor som kommer på provet. Hoppas det går bättre nästa gång. Lycka till.

2011-08-12 @ 09:58:20
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att komma iväg till solen!

Trevlig Resa :)

2011-08-15 @ 12:31:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0