Litet tips igen då....



Jag har aldrig ro att sitta i fotbad eller rättare sagt inte så ofta i allafall.
Jag har ett sånt där med massage och värme som jag typ sitter i en
gång per år. Annars kör jag plastpåsemodellen fungerar alldeles utmärkt.

Så jag tänkte tipsa er ;-) Ta två plast påsar ha i nån form av fotbads-
grejs eller vanlig duschcremè inget vatten. Gno runt det i påsen, stoppa
ner foten och på med en strumpa. Ha det dom på i ca. 30min sen torka
fötterna och fila och smörj. Vips gratis fotvård "fjäska för gubben så
kanske han kan massera in fotkrämen och ge lite massage"

Detta passar mig alldeles utmärkt jag kan hänga tvätt, fixa disk, sitta
vid datorn, kolla Claris ja göra det mesta å samtidigt bada fotbad!!!

Måste ju pyssla om mina fötter om dom ska ta mig runt i joggingskorna
fler mil ;-)

Ville bara tipsa er!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilket bra tips med "fotbadet", det ska jag verkligen prova!

2011-08-22 @ 21:45:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Cissi

Som Mamma gäller det att hitta sina lösningar ;)

2011-08-23 @ 12:25:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0