Lördag!!!



Ja vår volvo går varm nu kan jag lova km-mätaren tickar snabbt ;-)
Men jag minns hur det var när man fått kortet ville köra bil hela tiden!





Claris hjälper pappa att fixa sallad men en heldel körsbärstomater
hamnade i munnen ;-)




Ny bikini måste man ju bara ha när man ska på resa!!!! Jag har lite
tvång på att köpa bikinis men denna var på rea så tre delar för en
hundring är ju helt okej!!!




Lite annat smått å gott fick följa med mig hem från stan också!!!




Var ut på en löprunda i dag 6,5km blev det, kolla in vätskebordet som
stod utefter rundan ;-) Tror Mälarenergi hade lite personalfest kanske!




En glad liten skit som är förväntansfull inför resan när hon ska flyga.
-Vad ska vi göra i morgon Clara?
- Åka utomlands och flyga flygplan!

=))

Kommentarer
Postat av: sofie

hej♥

vad kul att höra att han entligen klarat de♥

hälsa claris en stor kram från mig hon är så söt♥

2011-09-01 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0