Så ljuvligt



Ut och pinade kroppen lite i går igen då 6km fick det bli. Underbar kväll
när mörkret sakta smög sig fram över himlen.



I dag var min första arbetsdag efter semestern, det kändes helt okej.
Antagligen för att jag har en resa inbokad i slutet av augusti. Så endast
elva arbetsdagar kvar så har jag semester igen..... Me like!!!

Jobba, hämta dagis, lagat mat, plockat, haft en trött 2½ åring hängande
i benet. Hade planerat att jogga i kväll också vet inte om jag har energi
kvar till det =/

Gör lite mer musli i dag, den är bara så god med lite vattenmelon och
naturell youghurt. Jag bara älskar att vakna och äta frukost!

Ha det gott min vän ;-)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt med en resa så snart (själv får jag vänta tills dec.) var ska du åka?



Jag väntar tills Tigerkvinnan kommer i pocket, läser något annat emellan :)

2011-08-10 @ 07:05:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0