Sol

Att gå in på min sista semestervecka och få detta väder kändes ju
så underbart i morse. Fylldes med energi, så Claris och jag cyklade
till utegymmet och körde ett pass. Det är perfekt att cykla dit 3km
med blåsbobacken som ger benen och rumpen en omgång. Då är
man lagom uppvärmd för ett pass. Måste bara säga att det är ju så
bra med utegymmet vi får vara ute, jag kan träna och samtidigt ha
kul med mitt barn kan ju inte bli bättre!!! Och så cykla hem 3km ge
benen och rumpen en omgång till uppför oxbacken och Claris älskar
när vi cyklar!


Claris har övat upp sin balansgång rejält nu det går som en dans!



Jaha ja... här gjorde mamma situps det lär jag prova....


Clara skulle hålla i min mobil och vips så tog hon kort, jag har massa
konstiga kort i min mobil som hon tagit. En framtidens fotograf?


När vi kom hem tog vi en cykeltur med hunden sen packade vi matsäck
och chillade på lögarängsbadet hela dagen. Som vi sedan avslutade med
grillning.

Hoppas på en lika underbar dag i morgon, sonen vill med å gymma får se
om jag får upp honom =)

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0