Sola hemma på tomten ingen bra idè

I dag var jag hemma för Sebbe skulle skriva teori kl.15
så jag tänkte jag skulle vara snäll och skjutsa honom.
Det gick inte vägen i dag heller =( Jag lider med honom
önska som mamma att jag kunde göra det åt honom.
Men det är bara påt igen..... nästa gång ska jag plugga
som attans med honom!!!

Jo jag skulle sola hemma innan jag skulle skjutsa honom.
men alltså det går inte jag kan inte sitta i solstolen och
bara ta det lugnt. Efter fem minuter är jag uppe och fixar
nåt. I dag blev flera maskiner tvättade och det slutade
med att jag tvättade 3st mattor med såpa ute.
Och eftersom jag gjorde det var jag ju tvungen att svabba
golven vill ju inte lägga nya rena mattor på osvabbat golv.
Ja ni förstår ju själva det blev inte många minuter i solstolen.

Men några blev det så jag började läsa en bok. Jag gillar
Katarina Janouch böcker, har läst Anhörig och Bedragaren
nu började jag med systerskap.



När jag och Claris var på Maxi en sväng meddans vi
väntande på Sebbe hittade jag Hittebarnet på rean.



Vi tog en korv utanför Maxi Hälla och tittade på tv.
- Stor tv!!! Sa Claris, hon var mycket faschinerad =)




I kväll åt vi tacos på altan och mös, tog mig ett glas rött också så mysigt!
Vilket väder Claris och jag fick sista veckan helt underbart!!! Jag är mer än
supernöjd!

Börjar jobba på tisdag (har ju föräldraledigt på måndagar) men det är inge
synd om mig, har 12 arbetspass sen bär det i väg till Rhodos med min älskling
och vår lilla tös. Grabbarna lämnas hemma denna gång! Vi ska "boosta" våran
relation och äktenskap. Det behövs kan jag lova efter takbyte och att älsk
jobbat hela min semester. Dessutom övertid flera dagar i veckan och helger!

Claris bara älskar att hänga med stora grabbarna =)


Måste bara berätta min Sebbe är ju arton som ni vet. Jag är så glad han
har så fina vänner. Dom är artiga, trevliga och sociala!

I kväll var Erik och Nicke här dom leker och busar med Clara dom är bara
för goa killarna. Och jag som mamma blir så glad att min son har så bra
och mysiga kompisar!!!



Nä nu ska jag dyka i säng läsa några rader i min bok. I morgon blir det att
bada på Lögarängen med Carina och grabbarna =) Läste just på "fejjan"
att hon ska passa min lilla busa så att jag får simma!!! Härligt!

SOLIGA hälsningar från mig till dig ;-)

Kommentarer
Postat av: Emmy

hejhej! spela fotboll med erik och nicke det är nog kul :D ♥♥ <3 hälsa claris en bamse kram från emmypemmy! lika kul att läsa din blogg varenda dag! älskar dig! ♥♥♥ mvh//EmmyPemmy

2011-08-05 @ 14:10:44
Postat av: Cissi

Gilla!

Jag läser Hittebarnet nu, har ca.40 sidor kvar :)

2011-08-08 @ 10:18:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Nettan svarar:

Är den bra??? ;-)

2011-08-08 @ 11:03:24
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0