Söndags bak =)



Lite söndags bak fick det bli för Claris och mig, annanspaj så gott!!!

Jag tycker att det är lite mysigt att göra något gott på söndagar och
ha lite familje mys.

Jag tror Clara och jag ska ha en liten baktradition på söndagar jag
är en sån där som gillar traditioner i smått. Skapa minnen för mina
barn.



Måste ju känna lite på äggulan, äggen som kommer från våra höns!
Dessvärre har dom nu flyttat vi saknar hönsen, speciellt lilla Claris <3
( Hon hade tvättat händerna ler)



Annanaspaj är så gott!!!

Mums!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va! Har hönsen flyttat?!?! Funkade det inte att ha dem kvar? Malva och jag har också bakat idag. Hos oss blev det äppelpaj ;)

2011-08-21 @ 22:06:51
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Nettan svarar:

Jo det funkade hyffsat ;-) Men det kräver sitt ändå med mat, ompyssling osv. vi hade bestämt att ha dom ett litet tag. Inför hösten behöver dom ändå varmare boende osv. Men vi saknar dom det var mysigt med hönsen som kacklade å gav oss fina ägg!!!! Äppelpaj är också gott! Visst är det kul att baka med dom små ;-)

2011-08-21 @ 22:13:14
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0