Svar på kommentarerna

Hej alla ni som kommenterar, tack!
Det är så roligt när jag loggar in på
min blogg och får se att några av er
som kikat in och också kommenterat.

Jag vet ju genom min statistik att det
är runt femtiostycken som är in på min
blogg och läser och att endel av er är
in flera gånger vissa dagar.

Det syns inte vilka som är in bara att
någon varit in. Så därför är det kul med
kommentarer. Det gör att jag får mer lust
att skriva, liksom lite feedback på att
ni vill läsa.

Däremot har jag inte varit så duktig på
att svara på era kommentarer ska skärpa
mig. Det kändes bara som att mina inlägg
skulle räcka ;-)

Tack mina läsare att ni finns utan er var
ju min blogg inget =)

=)

Kommentarer
Postat av: J

haha, nu tog det minsann fart! :)

2011-08-08 @ 12:50:54
Postat av: Nettan svarar:

Törs väl inget annat ;-)

2011-08-08 @ 13:12:14
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0