Vinter outfit



Känns lite si så där att i augusti köpa vinteroverall och skor när termo-
metern visar på 23 grader. Men jag vet av erfarenhet att vips står man
där och overallen ska fram.

Vi kan ju strosa runt i en halvkall jacka lite till, men ett förskolebarn kan
man inte lämna på förskolan i halvkalla höstkläder.

Jag vet också att det flesta föräldrar får panik och vips så lyser alla
overallställ tomma!!! Team Sportia hade nu i vecka medlemsdrive på
northblend overall och Vikingskor skulle kosta 1500:- nu kostade det 995:-
så vi passade på!!! Jag tycker det är jätte viktigt att Clara har bra overall
och bra skor för dom är ute mycket på hennes förskola även vi här hemma.
Och hon är en riktig fryslort om fötter och händer!

Hon valde en röd overall!!!

Nu ska jag packa för i morgon flyger vi och jiipppieee Sebbe skjutsar oss.

=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi var inte ute i augusti förra året och handla vinterkläder, men i (igår) år var vi det ;)



Kram

2011-08-29 @ 10:44:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0