Yeeeeeesss.....



Sebbe fixade det i dag..... Jag är så stolt..... och befinner mig i ett
lyckorus som inte går att beskriva!!!! Vi har kämpat svett, tårar och
ensvishet.

Körkortet har han nu..... det känns som högsta vinsten!!!!

Nu undrar ni kanske okej han tog det men så himla märkvärdigt är
det väl ändå inte ;-)

Jo för på söndag gick körningen ut och vi hade fått börja om från början!
Hade vi orkat? Who cares för nu behöver vi inte bry oss för nu satt det!

Gissa om jag är stolt vi har kämpat så med detta!

I torsdags skrev han här i Västerås och fixade det inte =(

Gaaaahhhh en dag kvar! Jag loggade in på trafiverket /körkorsportalen.se
och hittade tre lediga teoriprovs tider i Sverige Kalmar och Vännersborg.
Lite långt att åka och vips så ramlade det in en tid i Falun KLICK så var
den bokad. vad gör jag nu? Hur kommer han dit? Bästa Niklas (Carros
kille) ställde upp.

Plugg plugg plugg till klockan 03.00 natten till fredag. 7.00 kom Niklas
för att köra till Falun. Det fanns några som tyckte jag var galen att skicka
honom dit. 10.15 nu skulle domen ställas.... Han tog det!

Yeeeesssss efter många försök så satt det äntligen, min son har svår
dyslexi vilket får det att bli mycket svårare. Och innebär mycket stöd!!!

Denna vecka har jag pluggat, stötta honom till max, vilket
inneburit 18 timmars sömn av 120 timmar (5dygn)
Jo det är sant!
Mina ögon svider och går i kors kroppen värker och säger
din idiot! Mitt hjärta säger när jag ser min sons leende och lycka det gjorde
du bra =)

Så nu att efter firat med bubbel och god mat ska jag ta en lång varm
dusch krypa ner i min underbara säng sova sova sova tills det är lunch
time i morgon! Och jag kommer garanterat drömma om utfartsregeln,
väjningsplikt, tjänstevikter och vägskyltar!!!

Men FAN vad jag är lycklig och stolt över min kämpe till son
som inte gav upp HAN ÄR BÄST!!! <3




Skål!!!


Hipp Hurra hurra hurra hurra det gjorde du super bra!!!





Natti natt jag har lite att sussa igen nu!!! Men vad gör väl det???
Min son har körkort det är det som betyder nåt!!!

GRATTIS SEBBE DU ÄR BÄST JAG ÄR SÅ STOLT!!!!

<3




Kommentarer
Postat av: Christine

STORT GRATTIS till Sebbe. Jag kommer ihåg känslan när Daniella klarade sitt körkort. Stolt är bara förnamnet. Skönt när dom klarat en milstolpe i livet.

2011-08-28 @ 10:22:08
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Emmy!!!

GRATTIS sebbe !!

krocka inte nu :D

kör försiktigt

Hejdå pözz & kramiizar

EmmyPemmy

2011-08-28 @ 19:07:32
Postat av: Emmy!!!

GRATTIS sebbe !!

krocka inte nu :D

kör försiktigt

Hejdå pözz & kramiizar

EmmyPemmy

2011-08-28 @ 19:08:19
Postat av: Anna

Ett jättegrattis till er båda två, det är ni sannerligen värda båda två! Härligt att det gick vägen den här gången!

2011-08-28 @ 20:15:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Cissi

GRATTIS :)

2011-08-29 @ 10:42:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0