50 längder

I går hade jag lovat mig att bara ta det lugnt vilket jag också gjorde.
Det resulterar i dag i att kylen gapar lite tomt och att tvätten svämmar
över. Jag beordrade älsklingen att laga maten ;-) jag laddade två
maskiner tvätt. Jag har ju lyxen att ha två tvättmaskiner så himla nice.
Efter maten när lilla tösen somnat kokade jag kaffe och packade bad-
väskan.



Åkte till Lögarängen för date med Larsson vi simmade 50 längder drack
kaffe, bastade, babblade och hade egentid så skönt!

I morgon blir det gym igen vi är så duktiga och få i hop det trots att det
blir lite stressigt i bland men med vilja och tankens kraft så går det
hyffsat ;-)

Nä nu ska jag ta och nanna kudden i morgon är det helg igen satan
i gatan vad fort veckorna går ;-/ ;-/

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Jag har också lyxen sedan 1år tillbax att ha 2 maskiner MEN tyvärr så är bara 1 inkopplad .....

2011-12-04 @ 09:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0