Blogga eller inte?

Jag skrev mitt första blogginlägg den 18nov 2008 höggravid med Claris vilket jag inte då visste att det var en underbar tös i min mage som sparkade runt och fick mig känna mig tjock och otymplig ;-) Hon är mitt allt i dag, självklart min son också men han står snart på egna ben. Jag sa till mig själv att jag skulle blogga ett år som nu blivit tre. Ska jag fortsätta? Frågar jag mig själv, jag vet att ni är många som följer mig och min vardag här på bloggen. Jag är rätt ytlig och skriver mest om det som händer och vad jag gör. Inte speciellt mycket om vad jag känner och tänker. Mest av rädsla över era reaktioner. Ni ät några som i bland bekräftar och kommenterar men långt i från många av er?!! Hur ska jag få energi och lust,frågan är ska jag fortsätta blogga eller sluta. Jag älskar att ta foton och att skriva det är det som drivit mig! Vad tycker ni? Vilka är ni där ute? Jag är lite nyfiken ;-) jag är glad att ni finns tack och stor kram till er mina trogna läsare <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag brukar vara här inne (det vet du, hihi)

Utan kommentarer hade jag nog slutat blogga för länge sen, men jag hoppas du precis som jag fortsätter så länge "intresset" finns ;)



Kram

2011-12-03 @ 11:41:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser och tycker absolut att du ska fortsätta =) du väljer ju själv vad du vill skriva om..! kram!

2011-12-03 @ 19:49:25
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Emmy och jag tycker du ska fortsätta =) Kramen

2011-12-04 @ 09:48:48
Postat av: Christine

Jag har känt som du. Funderar lite på om jag ska fortsätta med min blogg. Den senaste tiden har jag inte bloggat så mycket. Hoppas på att lusten snart ska komma tillbaka. För det är roligt att läsa andras bloggar, så då kanske någon tycker om att läsa min blogg

2011-12-04 @ 10:21:06
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Christine

Jag har känt som du. Funderar lite på om jag ska fortsätta med min blogg. Den senaste tiden har jag inte bloggat så mycket. Hoppas på att lusten snart ska komma tillbaka. För det är roligt att läsa andras bloggar, så då kanske någon tycker om att läsa min blogg också.

2011-12-04 @ 10:21:53
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser också som du vet. Självklart tycker jag att du ska fortsätta för jag gillar ju att läsa. Men jag vet ju också hur det är när lusten inte riktigt finns där. Det är ok att skriva om inte alltid så djupa saker och det är ok att ha långa intervall mellan inläggen. I grund och botten är det ju för sin egen skull man bloggar, och sen är det ju alltid kul med kommentarer ;)

2011-12-04 @ 20:20:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Lina

Absolut fortsätta :)!!!! Tittar in ofta på din fina blogg...det vet du!!! När vi inte bor så nära varandra så måste jag ha lite koll vet du ;) Kram Lina

2011-12-05 @ 22:09:35
URL: http://stimpilina.blogspot.com
Postat av: Ulle

läser ibland:) ...och det är jättekul att läsa, du skriver bra och är duktig att fota! tycker helt klart att du ska känna efter vad det ger dig - det ska vara för din egen skull du har bloggen, först och främst, för att du tycker d är kul och det ger dig massor med possitivt!!! ....tack för att du delar med dig av dig själv och dina kära <3

2011-12-12 @ 02:05:40
Postat av: Emmy!!

Hej! Jag läser din blogg varenda dag (Nästan)

Jag vill jätte gärna att du ska blogga mera! Det är så kul att läsa din fina blogg <3

Kramar//Emmy♥

2011-12-18 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0