Dagmar

Klockan är 03.15 å det är omöjligt att somna. Shit vad det blåser, viner i fönstren och i ventilationen. Haft ångest över vårat stora nya vardagsrums fönster som stod på uppfarten 128kg att det skulle blåsa omkull på Sebbes bil. Vi var nyss ut och la det ner. Denna blåst får min värk att bli ännu värre, armbågarna värker och underarmarna och höfterna. Nu ligger jag på min spikmatta det underlättar lite för stunden. Vilket julväder 10+ och storm skumt, saknar faktiskt snön som vi varit berikade med i två år. I morgon är det annandag jul kanske Carro och jag tar en sväng på stan om vi orkar. Verkar inte bli mycket sova i natt just nu sitter alla och tittar på tv här hemma tre på natten. Jag tar och läser lite i min nya bok, passar väl bra så här i ätar jule tider ;-) Blås inte bort där ute, min grannes växthus ligger risigt till en plast/glas skiva flög nyss 10 meter och det skramlar för fullt utanför :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0