Julen står för dörren

I går var jag i väg på återbesök ang. Atlaskotan det såg bra ut jag är rak i kroppen. Jag fick massage och så sa hon en heldel saker mycket märkligt för allt hon sa stämde in ;-) Jag är i en läknings process nu vilket gör att min värk är värre än vanligt el. kanske inte värre men annorlunda. Jag även processar inom mig angående vissa saker hur och varför jag reagerar med och mot vissa saker på ett visst sätt. Vad hur och när resultatet av det kommer vet jag inte. Hur går det för er med julstöket? Jag har själv alldeles för stora krav på mig själv och beslutat att jag struntar i vissa saker. Egentligen vill jag inte fira jul, har senaste åren inte gillat det speciellt men nu står den för dörren!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Vad ska du göra i jul? :)

2011-12-23 @ 04:23:24
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0