Mår bra :)

Nu har det gått två dygn efter Atlas justeringen. Jag har varit otroligt trött, nacken är mycket rörligare, vissa av mina muskler är mer avslappnade, jag har haft annorlunda känsla i vissa muskler. Känner att det händer saker i kroppen som leder till det bättre. Igår hade jag feberkänsla och kände mig varm troligtvis beror det på ökat cirkulation. Hade lite hjärtklappning det har gått över och det kunde man få. Det är jätte spännande. En arbetskollega till mig har bokat tid till nästa vecka . Jag ska boka till älsk kanske kan han bli av med migränen. Värt att prova. Hade inte en aning om att jag var sne inget som syns med blotta ögat. Enligt forskning påstås det att runt 70% av befolkningen har en sne atlaskota även om det bara handlar om en millimeter kan det vara förödande för kroppen.

 

Atlaskotan justerad:

 

Innan justeringen:

 

Innan justeringen:

Får se hur jag mår framöver, läkningsprocessen tar olika det är

individuellt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0