Nappfri treåring



GRATTIS MIN SÖTA FINA DOTTER, TRE ÅR HAR DU
FÖRGYLLT MITT LIV MED DIN NÄRVARO. VARJE DAG JAG
VAKNAR OCH SER DITT LEENDE, FYLLS HELA MIG MED KÄRLEK,
VÄRME OCH LYCKA. JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGELPRINSESSA.


Andra kvällen nappfri Clara frågade inte ens efter den i kväll ;-)

Nu ska jag få lite massage av min man, brukar era partners massera
era trötta onda ryggar och nackar i bland? Min gjorde det ofta i början
av våran relation. Nu mer blir det inte så ofta!

Inte många dagar kvar till jul jag känner mig inte speciellt stressad
så skönt. Alla klappar köpta ska bara slås in.

Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig hon är Clara!



Nej, jag får sällan massage av min man, men det har jag aldrig fått...



Jag är nästan klar med julklapparna. Bara ett par till M kvar, som jag ska köpa i morgon.



Kram

2011-12-20 @ 23:15:58
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0