Två myskvällar på raken



I förrgår kväll hade jag kvällsmys med
Carro. Vi fila våra fötter och smörjde,
sen gjorde vi en varsin irisch kröp upp
under chillifilten och dåg på del 1 i Twilight
serien.

I går kväll så hade jag mys med Sebbe och
hans tjej med morotsdipp och såg del 2
och lite av del 3.

Jag gillar vanligtvis inte overkliga filmer men
twilight är faktiskt bra trots varulvar och
vampyrer.

Jag är så trött i kroppen i går somnade jag
kl.18 och vaknade kl.22 sov som en stock.
Nästan lite läskigt, ni vet när man var tonåring
och kom hem från skolan somnade och vaknade
och visste inte om det var morgon eller kväll.
Man vaknar och känner sig helt snurrig som om
man vore onyckter.

Kanske det blir badhuset med tösen i dag om
vi kommer i väg!

Skönt att vara ledig några dagar nu och jag har
bestämt att inte ha några måsten.

Ha en fin dag min vän

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag brukar inte heller gilla filmer me vampyrer å sånt men Twilight filmerna är bland det bästa jag sett. Edward Cullen...mmmm!

2011-12-28 @ 12:03:51
Postat av: Erika

Jag brukar inte heller gilla filmer me vampyrer å sånt men Twilight filmerna är bland det bästa jag sett. Edward Cullen...mmmm!

2011-12-28 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0