Ännu en helg till ända....

Min fredag....
Bakade semlor på jobbet, vurpade på parkeringen utanför jobbet.
slog i ryggen och armbågarna ajaj inte skönt! Var så j.... halt!
Tog ändå en 7km promenix med vovve och Claris♥
Sedan blev det Linasmatkasse middag, grönsaker i ugn m haullomi
och kikärtsröra och ett glas rött. Varmt bad och somna till Let`s dance.
Hade nattgäst som kom hem vi ett fick en fin trevlig pratstund innan
jag fortsatte min sömn till sängs!

Min lördag....
Degade hela dagen i mysisar med Claris♥ Åkte ut en sväng till Örtagården
till min vän där jag fick kaffe och lite mat och mys! Hem fixade iordning mig
och åkte till min barndomsvän som jag inte träffat på mycket länge. Gissa
om vi hade mycket att prata om. Vi tog oss också ut en sväng så lite dans blev det!

Min söndag...
Seg, seg, seg efter gårdagen, men tog mig i kragen ut och promenixade
med Claris♥ så vi skulle få lite friskluft också. Jag är så nöjd över min åk/sov
påse som jag köpte den är klockren till min lilla fryslort. Så nu kan vi promenixa
hon och jag! 6km blev det! Såklart avslutades söndagen med solsidan hur kul
som helst *Dom är som två mattanter som inte kan leverera rotmos just nu*

Denna vecka blev "bara" två mil totalt promenerande =/ förra vart det ju dubbelt
men jag är nöjd i allafall!!!

Nu så är det nattinatt!

Kom i håg att kramas mina vänner ;-)

Kram och tjingis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0