Bok och päron mys!


Claris var så tröt i dag efter en dag på förskolan. Måndagar är oftast
lite så! Jag lagade mat, och Henrik körde Sebbe till hockeyn i Sura
och Sebban följde med. Bra att han gjorde det, han bör göra annat
än att bara messa på mobilen, titta tv och hålla på med datorn.
Fem timmar satt han framför datorn på förmiddagen lite mycket kan
jag tycka!

Min lilla tös och jag blev alltså själva hemma 1½ timme då passade
vi på att ha tv apparater, dator odyl. avstängda rigga upp med frukt-
skål och böcker och hade en mysig stund bara hon och jag det är
kvalitet det =)


Ta vara på dom små fina stunder som är av betydelse för dig!
Dom får dig att må bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0