Läst ut boken...



Nu har jag läst ut boken om
det tragiska som hände i Arboga.

Till en början tycket jag inte boken
var så bra. Berättelsen om Emma
och hennes öde var ju intressant!

Men han som skrev författaren
fångade inte mig. Men efter halva
boken kunde det inte undgå mig
att bli så berörd! Var tvungen att
flera gånger gå in å pussa på min
tös!

Hur kan hon överleva Emma? Vilken
kraft och vilja hon har! Beundrar
henne och respekterar henne och
önskar henne all lycka i framtiden
med sin lilla flicka Julia och henns
pojkvän!

Läs boken men ha en knippe servetter
till hands ;-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det som har hänt är hemskt och orättvist (eller hur jags ka beskriva det, om det ens går!)

När boken kom kunde man läsa ett kapitell och inte ens det klarade jag av att läsa...

2011-02-14 @ 15:35:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0