Lekt och lekt

Kvalitetstid med min älskade dotter vi har lekt och lekt i nästan två
timmar. Pratat och pratat det är real kvalitetstid för mig.

Nu ska vi bada och mysa å sen blir det välling till let`s dance =)
Mannen i huset är hos en kompis och badar bastu och pojkarna är
hos respektive "andra" föräldrar.

Vilken dag i dag.... Vaknade strax före sju så trött, huvudvärk och
lite illa mående (magsjuka går på dagis å jobbet) Fick sms av arbets-
kamraten hon var hemma å sjuk. Ja tråkigt! Fick lägga på ett kol.
Oplogat vid dagis hopplöst att hitta nånstans att ställa mig för att
lämna Claris.

Liten sladd på väg till Skultuna, hemska väder. Det är åkrar överallt
och all snö driver upp på vägen inge vidare.

Väl i Skultuna körde jag fast två omgångar så vi fick putta loss bilen.

Vilken start på dagen =/ Men den blev bra ändå, har ju så underbara
arbetskamrater så det är alltid roligt att jobba!

Påväg hem fick jag stå kö på Skultuna vägen pgav. att en lastbil kört
i diket och skulle bärgas upp. Kom in på dagis en minut innan dom stängde.

Hur har det gått för er i detta snöväder ;-) Vitt vitt faller från ovan och
jag gissar att det kommer mer!!! Det är bara å gilla läget värre saker än
så kan ju hända =) Hoppas på sol och fin vinter dag i morgon!!!

Nu så har Claris och jag som sagt lekt och lekt nu väntar snart soffan på oss!

Trevlig fredagskväll mina vänner =)

Tjing och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0