Min helg

En vacker fredag i februari Carros fredag 18/2 -11 Hurra 22år


Fredagen
firade jag min söta Carro =) Vi var på bio först.
Svinalängorna mycket bra film men tung! Vi hade ju kanske
kunnat valt en lite roligare film på hennes födelsedag!!!
Men nu blev det denna, Noomi Rapace gör ännu en mycket
bra insats som skådespelare måste jag säga otroligt bra!
Värd att se!



Därefter gick vi på tabasco och åt mat och pratade och mös!

Vi tog även en kaffedrink efter maten.... För att sedan avsluta
kvällen på BOB och en öl ;-)




SLURP!!!



Älskar detta skratt/leende fina Carro ;-)


Wow vi hade en underbar kväll bara Carro och jag. Det måste vi snart
göra igen. Kan inte vänta ett helt år till nästa gång hon fyller hihihi =)


Lördagen:


Ojoj 40-års fest och ja ni..... god mat, mycket skratt och underbar sång.
Kan inte bli bättre, och jag tänker inte berätta vad klockan var när jag
kom i säng!!!! Roligt och mycket trevlig kväll!!!

Söndag:
Hmmm..... det var soffan som gällde största delen av dagen!!!!

En mycket rolig händelserik och trevlig helg!!!!

Tack alla inblandade.... festfixare till barnvakter!!!

Tjing och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0