Min lördag =)



Startade dagen med en rejäl "frulle" ett glas citron vatten (ta ett glas
vatten pressa ner en halv färsk citron) rensar lever å njurar ska vara
bra!!! Sägs det!!! Sen en nyttig smootie på frukt å youghurt, en tallrik
gröt en ägg smörgås å en kopp kaffe. Jag stod mig länge på denna goda
lördags "frulle"



Två promenader en med vännen Jonas å hans hundar ca: 7km sedan
gick Claris och jag å matade änderna å en tur på stan å uträttade
ärenden så det blev 3-4km till alltså totalt ca: 1,1 mil bra av mig =)



Clara gumman älskar att mata änderna ;-)  I dag fick vi rejält med
frisk luft oc mamma motion ;-) Underbart väder i dag!!!



Änder massor av hungriga änder!!!!



Claris blir tröttis av att mamma vaggar runt henne i vagnen i tid å otid!



Avslutade med ett underbart bubbelbad med levande ljus å ett glas
rött i väntan på att mannen gör klart maten!!!

Lugnet lagt sig på Herdegatan vi är "solo" nästan ler inte bortskämda
med att bara ha Claris hemma. Här rullar det in folk i tid å otid kul
tycker jag =) Men skönt att jag å mannen får njuta av varann en lördag!

Ett tips njut njut njut i nuet, haka inte upp er på småsaker lite snö
eller hosta å snor vad gör det det försvinner/ går över! Gläds åt livet
och det du har! Njut kramas njut!!!

Nu ska jag njuta lite och även dela ut en kram eller två ;-)

Kram å tjing på dig min vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0