Promenix.......... solsidan!



I dag tog jag en slapp förmiddag så skönt, sen fick det bli en promenix
jag vill gärna att Claris kommer ut varje dag och samtidigt får jag min
dos av motion. Claris somnade i vagnen hon sover så gott ute i friska
luften.

Vi var en sväng till Hökåsen så Clara fick träffa sina kusiner lite!
Jätte mysigt! Syrran skulle göra fruktsallad till solsidan så det fick det
bli hos oss också!

Solsidan äger ju fett på ungdomsspråk ;-) Ahhhh...shit vad roligt det är!
-Du kan väl bara slänga ett getöga!!!! Hahhaa.......



Köpte dessa söta kakor i dag när jag var och handlade. Till mina hjärtans
familje medlemmar att fika på i morgon =) "Kan innehålla spår av kärlek"

Nu ska jag pussa lite på min älskade man som stått ut med mig i 8år.
Men det är ju klart jag har ju gjort detsamma ;-) Det är väl det som
är kärlek att man kan försöka hitta en kompromiss att förstå varann
och att mötas på en nivå som passar båda parter. Inte är det lätt!!!
Men vi är i allafall 8 år på väg.....

Ja nu är det snart måndag igen, vi har haft den bästa mysigaste helgen
på mycket, mycket länge! Lugn, harmonisk och underbar!!!!

<3

Kram & Tjing



Kommentarer
Postat av: Anna

Nu tittar jag in hos dig oxå =) He he jo har nog fått den av B. Tror vi fick en popcorn skål oxå!!

Å ja solsidan äger.. höll på garva i hjäl mig just åt getöga repliken.. he he!



kram!

2011-02-13 @ 22:22:31
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Lina

Hej.....

....solsidan hahaha!

Hoppas att ni får en härlig alla hjärtans dag med mycket kärlek!

Skickar några kramar och pussar från mig och Algot via nätet :)!!!!

Lina

2011-02-14 @ 10:15:35
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0