Trött som f.... i går =/

I går var jag så trött när jag kom hem från jobbet.
Fixade i ordning maten, plockade lite, badade tösen,
bråkade med en tonåring..... somnade utmattade
19.30 med Clara i hennes säng. Vaknade 23.30
kvällskissa vovven, hängde tvätt! Somnade om
vaknade av att tösen grät lite, hon drömde nog.
Jag vinglade in till henne jätte sömndrucken
skulle lägga mig en liten stund brevid henne höll
på *ramla* utanför sängen för jag var så trött.

I morse när Clara kom för att krypa upp och morgon
gosa med mig. Så det första hon sa: - Mamma ramla!
Haha hon mindes från i natt! *ler*

Sammanlagt sov jag nästan 12 timmar behövde nog
det!

I dag har jag tillbringat min arbetsdag i ett stall det var
riktigt roligt!

Hem tog en långis på dryga timmen med hunden och
tösen. Fixa lite sen skjutsa sonen till hockey eller rättare
sagt han övningskörde. Han har 3-timmars träning i dag
helt sanslöst! Lagade mat när jag kom hem hade en Linas
matkasserätt kvar som jag gjorde.

Nu sitter jag här, men nu ska jag nattkissa vovven och
sedan lägga mig och titta på svt play Gynekologen i Askim
råkade se ett avsnitt och tyckte det verkade lite små roligt!
Någon som sett det???

Fredag i morgon igen det är ju sjukt vad fort veckorna går!

Snart är det dax för mig att vara hemma på måndagarna,
vad jag ska njuta och bara umgås med min älskade lilla
söta goa tjej! promenera, baka, leka, vara i lekplatsen,
bada, leka, läsa bara hon och jag!!! Jag längtar <3

Nattinatt och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0