Äntligen



Linas matkasse har haft uppehåll en månad pgav. alla helger, jul,
nyår och trettonhelgen. Men nu så kom den i dag. Jag har längtat!
Man får så fräscha råvaror och jag behöver inte ha *vad ska jag
laga för mat torka* Jag är super nöjd! Slipper storhandla också =)


Claris tycker också det är spännande när kassen kommer och hjälper
gärna mamma att packa upp!!!


Fina råvaror =)



Zuccini....



I med potatisen.....



Åhej lådan är lite trög =(



Wow vilken stor röd tomat (bifftomat)



Love <3




Vi är riktiga lök älskare i vår familj!!!





Byeeee.... stor killen drar på hockey träning.....



Det är jobbigt att vara förskyld och hängig och hjälpa till, då blir man
trött och mamma gosig!!! Myssssss!!!

För er som inte provat Linas matkasse så kan jag varmt rekommendera
det. Det blir faktiskt billigare i månaden. Vi har dragit ner på mat-
kostnaderna och vi äter mer grönsaker än vi gjorde tidigare.
Även om jag är duktig på att laga allsidig kost med grönsaker.
Nu behöver jag inte få mattorka, vi får prova lite nya maträtter!!!
Att prova en vecka kostar 499:- gillar man det inte så kan man avsluta
leveranserna. Jag är super nöjd!
Det jag också lärt mig efter att haft kassen ett tag är att jag kan
komplettera med vanligt ris eller med pasta. I fall det är maträtter
utan detta. Så blir mina matvrak här hemma mätta och så räcker det
även i bland till 1-2 matlådor!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

SÖt hon är "mammas lilla hjälpreda" :)

2011-01-18 @ 10:42:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0