Bäbis och Let`s dance

Säsongens första Let´s dance, jag gillar att tillbringa fredags-
kvällarna i soffan framför ett underhållningsprogram. Blunda
och titta omvartannat. I år är det många roliga kändisar med
tycker jag, så det kan bli spännande.

Vädrets berg och dal bana kallt -15 sen 0 sen blåst får mig att
må mindre bra =(  Men det är bara å bita i hop blir bättre!

I dag har jag varit hem till min vän Nina som fått bäbis 1 månad
gammal Valdemar så jätte söt!!! Nina och hennes familj bjöd Clara
och mig på lunch också, så mysigt! Clara tyckte det var jätte
spännande med bäbis, men hon blev lite svartsjuk så hon ville
också komma upp och sitta i mitt knä! Tänk vad små dom är och
att man glömmer så fort. Clara blev så stor plötsligt!!!!



Efteråt åkte vi till Ikea igen....

Därför, när jag kom hem häromdagen från Ikea
och vi skulle skruva i hop en garderob så var det fel. Grrrrrr....
bara att packa in i bilen igen och åka å byta. Typsikt!

Nu ska jag koka mig en kopp te och kura i hop under mina goa filt
i soffan.........

Tjing och trevlig fredagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej =)

Va roligt att du hittade min blogg och att du gillade den, de uppskattar jag verkligen.

Du hade oxå en jätte mysig blogg måste jag säga.



Jag vet inte hur jag kan ha fått många läsare,

tror de bara spridit sig.. jag jobbar i en butik och jag försöker lägga ut outfits och nyheter från butiken och jag tror de är de som gjort att ryktet här i lilla Mora spridit sig om min blogg och att dom kan kolla nyheter där.. men jag vet inte =)

Ha en jätte bra helg nu, Kram C

2011-01-07 @ 23:10:36
URL: http://carolinejansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0