Då var det måndag igen...




Smootie stog på schemat i dag, Clara älskar smootie det är väldigt
nyttigt och bra och gott!!! Clara älskar att hjälpa till i köket!!!




Morbror har lärt Clara att säga:
-Då blir jag stor och stark!!!!
När man frågar: Clara vad blir du när du äter gröt? Eller dricker smootie?
Då knyter hon nävarna och spänner sig och säger:
-Stor och stark!!!!



Pappa har lärt Claris *Highfive*



Jag har lärt henne säga -Älskar dig!



Claris hjälper som vanligt till att packa upp Linas matkasse ;-)
Hon vill jämt hjälpa till med allt, undra hur det ser ut och låter när
hon är fjorton??? Ler



Sagomys med storebror <3

I kväll lagade älsklingen mat pasta carbonara mums jätte gott!
Jag skjutsade hockey killar till Sura passade på att handla lite
frukt och blöjor och div. på Willys i Sura. Hem gosa med Claris
lite. Packa upp Linas matkasse, gjorde smootie, hängde tvätt!
Dammsög för att sedan avsluta kvällen med Dogge på en 7km
promis, så skönt!!!!

Ha det gott min vän!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0