Det blev en promenix



UNDERBART VACKERT i dag jag var bara tvungen att komma ut på
promenad. Jag vill gärna att Claris också ska få frisk luft varje dag!

Åkpåsen jag köpte är ju bara suverän med tanke på att Claris blir
så kall när hon varit ute en stund så slutar det alltid med förtvilat gråt.
Och hon säger ont ont då fryser hon om fötter och händer. Trots att jag
köpt ullsockor som jag har direkt mot huden, dyra vantar! Men det hjälper
inte.



Dogge var ju såklart med, men han fryser inte!!!!!!




Claris tösen somnade så gott!!!!




Vi stannade till och jag satt en kvart och lapa lite sol och fyllde på lite
D-vitamin =) Ut i ljuset måste vi nu när solen kikar fram vi behöver ljus
för vårt välbefinnande. När jag satt där så längtade så efter våren!!!!!







Claris fortsatte sova ute på trappen när vi kom hem, jag hann laga mat,
tona håret och dammsuga av. Vi promenixa 6km så nästan 4 mil denna
vecka, det är ju fantastiskt av mig!!!!

Ja lilltösen lär vara pigg i kväll, Carro ska vara barnvakt så hon lär få
svårt att få henne somna. Men det gör nog inget Carro vill ju så gärna
umgås med henne dom är så söta ihop min älsklings tjejer!!!!

Tack BÄSTA Carro för att du alltid ställer upp du är underbar!!!

Nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, det ska bli trevligt att träffa våra
vänner i kväll det var ett bra tag sen tyvärr!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh vad härligt, hoppas vi får se mycket sol nu fram över ;)

2011-02-01 @ 12:49:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0