Duktig på att bygga å på att stöka till ;-)


Alltså det blir så snyggt i tvättstugan även om det
just nu ser ut som en byggarbetsplats och inte tala
om rummet utanför tvättstugan.......



Detta är min lilla hörna där jag kan göra vad jag vill,
sy, jobba, måla, rita, skriva vad jag vill ingen får ens
komma nära min hörna ;-)




Låg bänk där tvättmaskinerna och tumlarn ska stå i
ergonomisk och bra höjd!



Bänk med ho och avlastningsyta =)



Hur lyckas min käre man??? För mig helt obegripligt,
visst är han duktig på att röra till? Då ska ni se det tredje
rummet Wow där har han överträffat sig själv tror jag.
För mig en gåta hur han hittar sina grejer där nere =/
Lär ta en hel helg att röjja upp detta.....

Fin tvättstuga kommer jag iallafall att få =))

Tjingis


Kommentarer
Postat av: Höken

ja nog skulle jag stå ut med stök om jag fick en sådan fin tvättstuga :)

2011-01-17 @ 13:41:16
Postat av: Cissi

Shit vad snyggt det blir, kommer bli jättekul att tvätta sen ;)

2011-01-17 @ 13:54:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj oj va bra det blir i tvättstugan....Kanske att vi kan byta gubbe i en månad eller två ...bara så att han kan fixa min tvättstuga!!?? Snälla...;)

Kram Lina

2011-01-17 @ 14:39:20
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0