Gäster, bakning och slappa i pyamas ;-)



Några vänner ringde och ville komma och fika i dag, ett tag sedan vi
träffade dom så det var jätte trevligt! Claris och jag fick ta och baka en
kaka att bjuda på ;-) Jajaja Claris bakade inte så mycket utan smaka
mest!



Saffranskaka blev det....



Full koncentration på att slicka rätt!!!



I ett obevakat ögonblick hällde Claris upp mjölk, då inte i hennes glas
utan i hennes tallrik.... det löste vi med att ta fram ett sugrör!



Ja det gick ju bra det här också =)



I går när vi varit på Ikea hjälper Claris till att packa upp matlådor som
vi köpt.



Ojojoj vad snö det kommer skotta skotta skotta bra styrketräning?
Flera decimeter har fallit från skyn, varför kan man ju undra????



Dogge är hemma igen efter att varit hos farmor och farfar i Ransta
ett tag, mysigt tycker lilla Claris ;-)

Jaaaaa.......... vi gick i pyamas länge i dag det var skönt!!! Även om
det inte blev hela dagen som det var tänkt!!!

Gaaaaahhhh....... snart är min lediga vecka slut den har gått alldeles
för fort. Men jag har verkligen njutit och umgåtts med min tös som
jag hade tänkt. Boostat mig själv känns bra! Mitt fokus ligger inte
på mig själv kanske just nu men att vara med min lilla UNDERBARA
tjej är mer än gott nog för mig!!! ;-)




Fick en amaryllis av min käre mor på julafton, se vad fin den är nu i
full blomm!!!

Ja det var lite av våran dag i dag, vi har inte varit utanför dörren och
det kändes riktigt skönt!!!!

Spagettibolgones till middag med ett glas rött, nu blir det en irisch och
filmmys i soffan, sen smackar vi på med chockladpudding =)

Jag har inget nyårslöfte =/ Men jag har ett löfte till mig själv, en dag
ska jag berätta för er ;-)

Tjingis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0