Gottesugen Carro =)



Nu i kväll var Carro så gottesugen så hon tog å bakade moccarutor.
Hon testade en annan variant, glasyr en ljus med apelsin smak!

I dag har Carro varit hemma med Clara eftersom hon var ledig i dag.
Clara är feberfri så i morgon blir det dagis. Somnade redan 18.30
i kväll så jätte trött var hon!

Minsta killen har varit så fin och trevlig i två dagar jätte skönt, lite kärlek
kan tydlgen göra susen ;-) Tror han har skaffat tjej!!!!
Stora killen är nu på hockeyträning ska hämtas lite senare.

Dogge vår vovve är hemma igen..... Han har varit hos farfar och farmor
några dagar. Dom flyger till Brasilien på torsdag, önskar er en trevlig
resa! Jag är inte nå avundsjuk alls ;-) Ler sol och bad vore ju inte helt
fel!!!! Njuuuuuuttt nu!!!!!!!

Nu ska jag göra något jag nästan aldrig gör, stryka =(( Fy vad tråkigt
det är. Men nu har jag en liten hög som bara måste strykas!!!!

Ha så gott kram & tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad gott det läter, med apelsin ;P



Skönt att Clara är frisk igen!



Ha en skön onsdag, hoppas solen lyser hos dig med :)

2011-01-19 @ 14:57:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Efter tre dagar utan godsaker fick bilden på kakan mig att dreggla =))

Skönt med stora barn som kan hjälpa till att VABa.

Din blogg är ju bara så bra, fina bilder och rolig att läsa.

// Kram

2011-01-19 @ 18:33:11
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

Men åh vad jag vart sugen på att baka nu då :P

Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll.

2011-01-19 @ 19:31:18
URL: http://alskadefranforstastund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0