Hmm...

Först vill jag säga jag är helnöjd med Claris dagis.
Dom är så gulliga med barnen och trevliga! Det
är så skön stämmning!

Men i dag kom jag och hämtade min lilla tös vid
fyra, lämnade henne halv åtta på morgonen.
Dom sa att hon varit lite pipig och trött!

Jag och Clara skulle ut och gå när vi kom hem
så jag tänkte jag byter blöja här på dagis och
klär henne varmt så kan vi gå på engång!

Då upptäcker jag att hon har morgon blöjan på
sig. Gissa om den var kissig??? Att jag såg det
beror på att hon har Libero blöjor på dagis och
jag satte på henne en huggins i morse med
nalle puh motiv på!

Rak som jag är så sa jag förstårs till om det,
dom skämdes kan jag lova! En gång är ingen
gång brukar jag säga! Och jag har full förståelse
för att man kan göra misstag. Men jag sa att med
all rätt attt hon varit pipig i dag att bära runt på
en kall kissig full blöja kan ju inte vara så jätte
bekvämt =/

Jaja var tvungen att nämna det här ;-)

Nu kom sonen hem så jag slapp åka till Sura
i kväll nu ska jag läsa lite i min bok!!!

Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch man mår dåligt när man hör sånt men hoppas de va

en engångsgrej. Jag har en kompis som märkte sina blöjor

på morgonen för att se om samma satt kvar. Men så ska man

ju inte behöva göra! Tack för en bra blogg Nettan! Är dålig att kommentera. Kram Madde

2011-01-27 @ 23:10:16
Postat av: Carro

Faan vad cpförbannad jag blir!!

USH!

Hur glömmer man med lunch koll och efter att de sovit middag och allt!!!

Hade kastat blöjjäveln på dem och frågat om de velat haft den på sig! Aaaaaah!!!!!!!!!!!!

2011-01-28 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0