Ikea



Alltså att gå på Ikea är ju inte speciellt upplyftande =/  Jo faktiskt när
man har en liten söt tös som är så duktig. Vi hade så mysigt hon prata
hjälpte mamma packa på grejer på vagnen, putta den tunga vagnen.
Så var hon ju tvungen att provsitta lite också.



Köttbullar á 16pix jodå dom går i om man är två hungriga tjejer =)




Sen lite gratis efterättsburk också *ASG* Man får en barnmatsburk när
man köper en varmrätt på Ikea (Info för er som inte har småbarna ler)
Så våran delikata eftermiddagslunch gick på 45:- känner mig *rånad*



Underbar dag, trots enbart skåpinköp, inte hittade jag något speciellt
roliga saker förrutom ljus, matlådor och sånt...... jag ser verkligen
framemot NYA Ikea där lär det finnas kuliga saker ;-)
Eftersom det blir så stort!!!!

Tjo och tjing från mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0