Influensa

Har inte bloggat på nån dag. Har lite svårt att blogga när jag inte har något
trevligt eller roligt att skriva! Skriva om snor, feber och sånt är ju inte direkt
nåt upplyftande att läsa. Men but away....

Clara fick feber i söndags, jag vabba....
Måndag hon var feberfri. Fick vara hemma och mysa med bästa carro på tisdagen.
Sjukna om natten till onsdag 39,6 Carro ledig på onsdagen så hon var med Clara
hög feber typ 40gr låg hela dagen hon var riktigt dålig.
Pappa fick vara hemma torsdag vi besökte läkare, sänkan hög, ingen bakterie,
inte heller scharlakansfeber. Claris så hängig hela veckan så hon fick även vara
hemma på fredagen med pappa. Clara frisk, nu är pappa sjuk, hög feber, frossa,
ont i kroppen, huvudet, halsen. Riktigt skit dålig fick tom. lov att ringa sjukvård-
upplysningen. Dom var övertygade om att han och Claris haft/har influensan.

Shit jag vill inte bli sjuk =( C-vitamin och sånt hjälper ju inte mot infuensan =(
Blääää vill inte orkar inte bli sjuk!!!

Hoppas jag slipper..... I kväll har Älsklingen legat till sängs, jag lagat lite godmat
från Linas matkasse ;-) köttfärsfyllda bifftomater med pestopasta och en super
god sallad. Och ett glas rödvin till det, sen Let`s dance och en överaktiv dotter
som sovit alldeles för mycket denna vecka när hon varit sjuk. Hon var som tokvild
i kväll!!!

Näe nu ska jag nanna kudden så trött är jag helt slut!

God natt! Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Höken

krya på er hälsar Hökåsen....

2011-01-22 @ 11:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0