Julgransplundring



Carro och Clara dansar när vi var på julgransplundring i Hökåsen,
syrran bor där så vi hängde på henne och hennes tjejer!



Fika var det förstårs också, lotter med vinst på varje lott så Clara vann
lite små gulliga djur och en liten glittrig portmonä. Som nappen passade
perfekt i tycket hon.



Inte roligt sa Clara även denna gång hon träffade tomten hon tycker
att han är läskig!

Clara sov ingen middag i dag så strax efter 18 slog hon igen sina blå.

Inne i en tid nu verkar det som att sluta sova middag, men jag tror inte
hon klarar det när hon går på dagis. Men kanske vi får korta ner sov-
stunderna.

Ja tio dagars ledighet till ända =( Så fort dom gick men det var mysigt
och behövligt. Det var så härligt att få umgås lite extra med Claris vi
har haft det underbart!!! Jag har även hunnit med endel vänbesök som
jag inte annars hinner, även om jag vill!

Nu ska jag försöka mig på att skruva i hop Sebbes nya garderob, så det
blir gjort någongång. Han har kläder ligger överallt i sitt rum!!!

Hoppas ni haft en fin helg!
Det har jag =)

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0