Krasch sa det på Herdegatan



Vilken tur att det inte var vårt hus utan bara pepparkakshuset.
Det är Claris som blir introducerad av lilla storebrorsan hur man
kraschar pepparkakshus. Varje år när jag gör pepparkakshus eller
när vi kraschar det så tänker jag på sagan om Hans & Greta den
berättade jag ofta för Sebbe när han var liten. Snart är det dax igen
att berätta den sagan. Jag vet inte varför men jag tycker den är så
fin på något vis men ändå hemsk! Och för barnen lite spännande =)

Ja nu får vi vänta på pepparkakshus till nästa år eller njaeeee
Claris lilla rosa hus är kvar men utan dörr för den ligger i hennes
mage ;-)

Själv är jag jätte trött på pepparkakor nu =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0