Lång härlig dag!!!!



Matade änderna i dag, Claris tyckte det var jätte spännande hon
pratade om det flera gånger under kvällen. Så vi måste göra det
snart igen!!!



Sen bar vi i väg till Busborgen där vi träffade syrran och Claris kusiner.
Vill man träna hinderbana och samtidigt ha kul med sina barn så kan
jag tipsa er att gå till Busborgen. Ler









Det regnar bollar här....



Lite lunch och fika måste man ju ha =)



På väg hem.....

Vi promenerade ner till Busborgen så det blev sammanlagt 7km.

Vi hann med en sväng på stan också så en och annan shoppingpåse
följde med hem ;-)

Väl hemma stod matlagning på schemat, älsklingen hade nämligen
jobbat i källaren hela dagen. Wow jag kommer få en fin tvättsuga =)

Carro, Clara och jag sladdade in på Media markt 19.45 och på en kvart
hann vi med att köpa en dammsugare, bordsantenn och tangentbord/mus.

Väl hemma igen så nattade jag tösen, röjde lite, så ringde mobilen då var
det dax att åka till Sura och hämta upp lite hockeyspelare.

Hemma igen ;-) Fixa pasta sallad för vi ska åka och bada i morgon eller
rättare sagt i dag. Klockan är tokmycket nu och jag borde legat i sängen
för tre timmar sen.

Så god natt på er!!!

=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0