Liten och lite större olycka



När jag kom hem från Media Markt i går så ropade jag hallå!!!
Och hörde bara lite mummel från källaren... prata inte med mig.
Det var min käre man som snubblat med en färgburk och locket
åkte upp..... bara att hålla sig undan ;-) Hahhaa
-Men älskling har du börjat måla källargolvet??? Hahhaaa....




Claras lilla olycka var betydligt lättare att städa upp ;-)



Klart!!!


KÄLLAREN







Nu går det undan i källaren shit vilken energi min älskling har fått!!!
Jätte roligt det kommer bli så fint =))

Nu ska vi åka å bada ha en bra dag mina vänner!!!



Tjingtjing




Kommentarer
Postat av: Peter

han är förjävla duktig din man, jag önskar jag hade samma snickar takter som han :P

2011-01-10 @ 20:56:28
Postat av: Nettan svarar:

Ja Henke är verkligen duktig på att snicka och fixa och trixa ;-)

2011-01-10 @ 22:28:27
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0