Ont



Dom ringde från dagis i dag på förmiddagen, Claris hade ramlat och
slagit i huvudet i en bänk.



Jag frågade om jag fick ta kort på hennes bula då drog hon upp luggen
och visade den. Vi pratade om vad som hänt. -Mamma ont på huvudet.
Var du ledsen? Ja mamma ont! Lilla gumman hon var lite bekymrad!

Det finns inget hemskare än när ens barn gör sig illa oavsett om dom
är små eller stora. Eller när ens barn har bekymmer eller ledsna.

Bulan var mycket större till en början men sen lade den sig, nu är det
mest som ett stort blåmärke. Säkert ännu blåare i morgon!

Min älskde lilla tös!

Nu ska jag gå å pussa på henne lite sen hänga tvätt och sussa kudde
jag med!

Ha det gott min vän!
Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

AjAjAj...ser ont ut,ge mosters tullta en stoooor kramizzz........

2011-01-11 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0