Smootieladdning... sen 2km



I morse gjorde jag smootie till Claris hon älskar det! Det är ju nyttigt
också! Vi pysslade lite hemma sen blev det promenix hem till kära
vänner som bor på andra sidan stan. Där blev vi bjudna på lunch ;-)
Andra gången den här veckan, häromdagen blev vi också bjudna på
lunch. Vilka vänner jag har =)

När vi gick hem strax för sex så ville Claris gå själv. Ja tänkte jag om
du orkar till hemköp så kan du åka vagn sen efter vi handlat lite!



Men icke det heller, utan hon gick hela vägen hem ca. 2-2½ km inte
illa för en 2-åring. Vi var inte hemma förrän vid åtta för det skulle ju
kollas, tittas, pillas och fingras omavartannat också på allt!

Claris är jätte faschinerad av stjärnorna som hänger nere på stan!



Gulliga Sebbe hans kompis Erik och Dogge kom och mötte oss =)



Väl hemma så stod tacos på menyn alltid gott! Nattade Claris efter
nio hon fick en piggkick av promenaden.

Nu har jag varit ute och skottat, det kom inte ner mycket snö men lika
bra och få bort det lilla som kom. För fryser det på nu så blir det ju
omöjligt att få bort det. Men shit vad tung den lilla snön var, blötsnö.
0,7 + ute nu fyyyyyy....... jag har hellre minus grader. För vintern
är inte slut hur gärna man vill att den ska vara det. Så minusgraderna
kan hålla i sig, plask är det värsta jag vet av alla väderslag!

Bjuder på en liten sommarbild från sommaren 2009



När jag rotade runt bland mina bilder så hittade jag även denna!!!
ANNA-CLARA en båt som jag sett i Öregrund två sommrar i rad.
Clara heter nämligen Anna Clara Engla så det var lite kul!!! =))



Ha det gott och rå om varann <3

Kram & Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0