Spöke, mardröm och premunations missbrukare



Ful??? Ja jag vet ;-) Hårinpackning och ansiktsmask lite *piff* måste
man ju göra i bland. Kanske då inte mitt i natten =/ Men det är då jag
får hålla på i lugn och ro oftast. Dessutom var min stora kille ute på
vifft och då har jag i allafall svårt att sova.

Claris vaknade hon drömde tror jag för hon var jätte ledsen. Tur att
hon inte tittade så noga på mig för då hade hon väl skrikit ännu mer
som jag ser ut!

Nu sover hon så sött igen!



Jag är en premunitations missbrukare =(



För er som inte vet vad det är så ska jag berätta. Jo jag är totalt
hopplös på att skicka in premunitationer ni vet såndana där lappar som
kommer i brevlådan Amelia 3nr för 59:- och så får du det och det.
Damernas värld 4nr för 89:- och så får du det och det. Osv....
I perioder kan jag hålla mig och slänger dom i pappersinsamlingen och
i perioder så är jag hopplös. Just denna årstid är det oftast svårast!

Så häromdagen damp denna Damernas ner i brevlådan hyffsade artiklar
i detta nummer. Annars kan jag tycka att den är si och så.

Fastnade och läste mitt horoskop så träffande =(



Hahhaa ja så är det nog, jag brukar se lösningar lätt men i bland är
det faktiskt svårt!

Jag är possimisst så det löser sig på ett eller annat sätt!!

I dag tänkte jag på mig själv, vilket resulterade i ett småtjurigt ex och
lite sur son. Men det går nog över det också!

Nu är klockan på tok för mycket för en tre barns morsa, så tvätta bort
mask och skölja ur håret och beskåda denna skönhet som döljer sig
där bakom. Sen blir det några timmars skönhets sömn ;-)

Nattinatt och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0