Tröttis =/

Wow vad trött jag är i dag =(
Fullt ös på jobbet, ligger efter
med "pappersjobb" ska ta mig
några timmar och sitta med att
göra diverse skrivjobb någon
dag så stressen över det släpper!

Somnade med Claris i kväll det
var skönt!

H hämtade killarna i Sura i kväll
så tokiga jag tog en städning mellan
22-23 men nu är det gjort så i morgon
kan jag njuta av lite god mat och ett
glas vin och Let`s dance =) Tyvärr
åkte Hanna ut!!!

Fredag nice =)

Nu ska jag ta mig en dusch och sova!

Claris har varit så go å mysig i dag
både på dagis å hemma hon är nog
frisk nu!!! Skönt!

Vi är bortbjudna på lördag ska bli riktigt
trevligt! Bästa Carro hjälper oss och kör
så både Henrik och jag kan unna oss att
dricka ett glas vin eller två =)

Visst är min nya header fin?

Tack snälla...... Sunestrider Har packat
ett litet tack paket till henne som jag ska
skicka kan inte skriva vad här för då blir
det ingen överraskningen ;-)

Tjing och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att ha det gjort...

Njut nu av fredagen och helg :)



Kram!

2011-01-28 @ 10:53:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0