Vabbar

I dag är jag hemma med Claris och vabbar hon har feber.
Just nu är hon jätte pipig och hänger mig i byxbenet så nu
ska vi mysa i soffan och läsa bok och titta på Bamse.
Så kanske hon somnar en liten stund!!!

Då får jag ta och passa på att slå mig fram i källaren och
ladda en maskin tvätt. Får passa på när jag ändå är hemma.

I kväll är familjen komplett igen och det innebär ju enhel del.

Linas matkasse kommer i dag, det har ju varit uppehåll i en
dryg månad. Ska bli skönt att få den igen ;-)

Kom i håg att just DU är bra som just DU är!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackarn, hoppas hon kryar på sig snabbt!

Min lilla hade feber 1 dag förra veckan sen var det full fart igen :)



Ja tiden finns inte alltid men ibland måste man ta den och en viss tid i månaden blir gubben bort prioriterad haha då läser jag gärna, men det går i perioder! Boken var inte hennes bästa...



Ha en mysig dag hemma med dottern!

Kram

2011-01-17 @ 13:53:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0