30+++++++++

Ja nu är det inte många dagar kvar som tjej och 30+ ;-)
Påväg in i medelålders kvinna rollen ojoj det låter det!!!

Men faktiskt så känns det helt okej och väldigt overkligt.
Jag är nöjd med mina 40år och allt jag gjort och upplevt.

Visst finns det händelser som jag önskat inte drabbat mig.
men ändå när jag blickar tillbaka så kan jag konstatera att
det som inte stjälpt mig har härdat mig och gjort mig starkare
som människa.

Finns saker jag önskat kanske blivit annorlunda eller som
inte behövt hända mig. Men nu har det gjort det och jag kan
själv välja hur jag ska förhålla mig till det.

Jag har gjort endel tok som jag är glad att jag gjort ;-)

Finns saker som jag önskade jag hade gjort men som jag
kanske valde bort av rädsla eller av okunskap just då.
Inget jag kan påverka så här efteråt utan bara förlika mig med
tanken och gå vidare.

Finns saker jag vill och måste göra så småningom både bra
och dåliga men så är livet!

Jag kan bara sitta här nu med mina 39år och 363dagar och
vara väldigt nöjd över det som varit och den jag blivit. Inte
alla gånger utan fel och brister men det gör inget för ingen
är perfekt (hur kul vore det) Men är man medveten om vad
man kanske bör förändra hos sig själv så är man en bit på
väg!!!!

Mitt motto är att den dag jag sitter på hemmet som
gammal tant ska jag INTE ångra det jag INTE gjorde
utan i såfall ångra något av det jag gjort!!!!


Jaja jag ska inte dravla om det så mycket, det ända jag inte
gillar med att fylla fyrtio är att kroppen inte vill vara som den
en gång varit. Men även det är bara att gillaläget och leva med!

Så..... Here I come quickly as middle-aged woman =))

Mooooooaaahhhhhh.......







Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå där! Du ser ju inte ens i närheten så ful ut som den tecknade medelålderstanten! Förresten vet du väl att 40 är det nya 30? Fortsätt leva livet och tänk på att man inte är äldre än man gör sig! Du är superfräsch! Kram och grattis i förskott!

2011-06-30 @ 23:10:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Novalie

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-13 @ 08:37:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0