Ännu en midsommar


Sebastian & Clara



Clara myser i pappas knä =)


Clara och pappa på lite upptäcksfärd....


Clara och jag <3

Jag skulle inte göra någon krans till Clara tänkte jag. För jag trodde inte
hon ville ha den på sig i allafall. När vi precis skulle åka fick jag ångest och
tänkte det är inte midsommar utan krans. Så jag tog lite klematis och lite
annat på tomten och gjorde en på fem minuter helt okej eller vad tycker
du? Min lilla Claris var i allafall jätte söt i den ;-)

Vi åkte till anundshög och dansade smågrodorna. Därefter hem till syster
och familj i Hökåsen grillade och åt gott!!!

En lugn skön midsommar med massa mys! Tack syster och Peter =)

I morgon bär det av till Malmköping på en spontan impulsiv minisemester
med husvagn. Ska bli roligt och skön, vi behöver det =)

Har packat lite nu ska jag lägga mig, vi har lite att fixa i morgon innan vi
åker, klippa gräset, sätta upp lite hängrännor och fixa en rabatt, städa ur
husvagnen och packa lite.

Kram och fortsatt trevlig midsommar min vän!

Kommentarer
Postat av: sofie florinus

alltid lika kul att lästa på din blogg:)många pussar och kramar sofie <3

2011-07-04 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0