Buzzar OBH Nordica


Som jag berättat förrut så är jag med i www.buzzador.com där brukar jag
få massa gratis grejer som jag ska prova och sedan kommentera lätt som en
plätt. Har bla. fått tandkräm vid två tillfällen, gratisfilm på Lovefilm hundmat,
hudkrämer, glass på glassbilen m.m

Nu kunde jag få köpa OBH Nordica grejer till mycket bra pris. Jag har länge
varit sugna på deras kastruller som man sett på tvreklamen, men tyckt det
varit för dyrt. Men nu slog jag till 1300:- i stället för Ca: 2800:-
Återkommer om vad jag tycker om dessa sedan!!!

DU kanske ska logga in och bli en Buzzador det är gratis och hur lätt som helst!

www.buzzador.com

Good luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0