Claras dag!

Ännu en föräldraledig måndag det är så skönt med dessa måndagar.
Även om min plånbok inte uppskattar dom lika mycket. Just nu dimper
verkligen räkningarna ner en efter en eftersom vi hållt på med taket.
Det är tur att vi haft svärfar som kunnat "låna" saker till bra pris så vi
har verkligen kunnat hålla kostnaderna nere!

I dag ska vi pyssla med att städa och tvätta lite och på eftermiddagen
ska vi försöka ta oss ut och hoppa i vattenpölarna. Skulle behöva
handla lite också. Sen kommer en plåtslagare vid fyra H jobbar över i
kväll också. Känns som om jag är ensamstående just nu antingen jobbar
han eller är på taket. Finns inte mycket tid till att umgås eller leva ett
normalt familjeliv. Börjar kännas, jag gör allt hushållsarbete + att plocka
efter alla det vore ju inget om jag var hemma men jag jobbar 100%
ja dock inte just nu med mina lediga måndagar. I allafall är jag väldigt
trött i både kropp och själ just nu.

Joggingskorna står i hallen och väntar på att få röra på sig men jag har
verkligen inte haft någon energi men den kommer =)

Nääää nu ska jag dammsuga, ladda en maskin tvätt, plocka ur diskmaskinen.
Kanske ta fram moppen också, får se om jag förmår mig. Detta är ju min och
Claras dag så endast en timme får gå åt städ och hushåll ;-)

Oj nu är hon väldigt tyst antingen är det bus i görningen eller så står hon i ett
hörn och gör nr.2 måste kolla henne nu vi hörs!

Ha en fin måndag min vän!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt att kunna at ut någon extra dag med Clara, men visst svider det i plånboken (trist!).



Hoppas ni får en mysig dag tillsammans!



Kram

2011-06-20 @ 12:06:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0